Пристрій управління двошвидкісним електродвигуном
При керуванні двохшвидкісним електродвигуном пристрій забезпечує автоматичне переведення режиму роботи зі зниженою швидкості (електродвигун до 160А) на підвищену швидкість (електродвигун до 400А), при цьому робота на зниженій швидкості можлива у реверсивному режимі. Також пристрій забезпечує захист двигунів у всіх режимах роботи.
Технічні характеристики КУВ-II-СУ2
НАЙМЕНУВАННЯ ПАРАМЕТРУ | З функцією реверсу | Прямий пуск |
---|---|---|
Номінальна напруга, В | 660 / 1140 | 660 / 1140 |
Номінальний струм силового кола, А | Приєднання №1 (реверсивне) 160 | Приєднання №2 400 |
Максимальна потужність керованого електродвигуна, кВт | 137 / 237 | 270 / 470 |
Номінальна частота, Гц | 50 | 50 |
Гранична комутаційна здатність, А: – вимикаюча – вмикаюча | 3120 / 2375 5750 / 4225 | 5000 / 3200 9000 / 6000 |
Уставки спрацьовування струмових захистів | Цифрове завдання | Цифрове завдання |
Режим роботи | тривалий; повторно-короткочасний; короткочасний; переривчасто-тривалий. | тривалий; повторно-короткочасний; короткочасний; переривчасто-тривалий. |
Максимальна частота включень без навантаження / з навантаженням, вкл. на годину | 3600 / 750 | 3600 / 750 |
Опір заземлюючого проводу кола БДУ, Ом: – при напрузі до 1000 В, не більше – при напрузі 1140 В, не більше | 100 50 | 100 50 |
Опір заземлюючого проводу кола БДУ не менше, Ом: | 50 | 50 |
Захист від зниження опору ізоляції, кОм: – при напрузі мережі 380 В – при напрузі мережі 660 В – при напрузі мережі 1140 В | 10 30 100 | 10 30 100 |
Температура навколишнього повітря | від -10°С до + 35°С | від -10°С до + 35°С |
Вид оболонки | Металева вибухозахищена | Металева вибухозахищена |
Модифікація двері відсіку керування контакторами | Швидковідчиняєма | Швидковідчиняєма |
Вид управління | Дистанційне | Дистанційне |
Рівень вибухозахисту | РВ Exd [іа] I | РВ Exd [іа] I |
Ступінь захисту | IP54 | IP54 |
Кліматичне виконання за ГОСТ 15150 | УХЛ5 | УХЛ5 |
Габаритні розміри, мм | 772х1412х665 | 772х1412х665 |
Маса, кг | 675 | 675 |
Функціональні можливості:
Електрична схема пристрою забезпечує:
- Струмовий захист від струмів перевантаження та короткого замикання:
- максимальний струмовий захист від струмів короткого замикання, регулюється плавно;
- струмовий захист від струмів перевантаження, плавне регулювання і струму і часу спрацьовування захисту;
- захист від тривалого пуску двигуна;
- струмовий захист від перевантаження двигуна;
- контроль асиметрії фазних струмів;
- Захист по напрузі:
- захист від підвищення напруги;
- захист від пониження або зникнення напруги;
- Попередній контроль ізоляції в силових колах, що відходять від пристрою:
- блокування подачі напруги в силових колах, що відходять при зниженні опору ізоляції в них нижче норми;
- перевірку дії схеми контролю опору ізоляції в силових колах, що відходять;
- Дистанційне управління:
- захист від втрати управління при замиканні та обриву проводів кола управління;
- захист від самовключення при короткочасному підвищенні напруги живлячої мережі;
- Місцеву світлову сигналізацію:
- про стан ввідного роз’єднувача;
- контроль стану контактора, включений / відключений;
- про спрацювання захистів і блокування роботи пристрою.
- Захист під час обриву кола управління;
- Захист при замиканні в колі управління;
- Захист при збільшенні опору кола заземлення двигуна;
- Захист від короткого замикання та витоку на землю в колі 36В для особистих потреб.
- Температурний (позисторний) захист двигуна.
Пристрій має приводи включення / відключення роз’єднувачем, кнопки управління, роботи в меню, перевірки працездатності струмового захисту. Пристрій управління дозволяє підключати зовнішні пристрої керування, позисторний захист та інше.
Однолінійна схема
Загальний вигляд
- Корпус пристрою (цільно-зварений);
- Полоззя;
- Відсік ввідний;
- Відсік вивідний;
- Відсік роз’єднувача;
- Відсік керування силових контакторів та релейного захисту;
- Штовхачі керування кнопками;
- Відсік клемників.